Název:
Streaming Ray Tracer na GPU
Překlad názvu:
Streaming Ray Tracer on GPU
Autoři:
Dvořák, Jakub ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Současné GPU je možné snadno použít jako vysoce výkonné stream procesory a představují tak lákovou platformu pro implementaci raytracingu. V první části práce stručně přibližuji základy raytracingu, programovatelnou pipeline moderních GPU a možnosti jejího využití. V druhé části popisuji algoritmy využité pro implementaci jednoduchého raytraceru a rozebírám experimenty s ním provedené.
Current consumer GPUs can be used as high performance stream processors and are a tempting platform to be used to implement raytracing. In this paper I briefly present raytracing principles and methods used to accelerate it, modern GPUs programmable pipeline and examples of its use. I describe stream processing in general and available interfaces enabling the usage of GPU as stream processor. Then I present my GPU raytracer implementation, used algorithms and experiments I have made.
Klíčová slova:
CUDA; GPGPU; Raytracing; Stream processing; CUDA; GPGPU; Raytracing; Stream processing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/53251