Název:
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Překlad názvu:
Marketing Strategy of a Newly Established Company
Autoři:
Slámová, Pavla ; Pospíšilová, Vendula (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce je vypracování marketingové strategie pro společnost nově vstupující na trh služby privátní letecké dopravy. Tato práce předkládá obecné principy a strukturu marketingové koncepce a strategie, které aplikuje na vybranou společnost. Prvotním cílem práce je provést analýzu vnějšího a vnitřního prostředí nově založené společnosti, uskutečnit analýzu konkurence a vyvodit tržní potenciál v daném oboru. Dalším úkolem je identifikace zákazníka a jeho požadavků, výběr cílových segmentů a porovnání potřeb klientů s možnostmi a potenciálem společnosti. Na základě provedeného marketingového průzkumu budou stanoveny kvantifikované marketingové cíle pro budoucí období a předloženy jednotlivé strategie k jejich dosažení. Součástí vytvářené strategie bude také odhad budoucích zisků vyplívající ze stanovených marketingových cílů a koncept kontrolních činností a úkonů, které umožní průběžnou kontrolu plnění marketingového plánu. Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii, která se stane součásti řízení společnosti a jejich podnikatelských aktivit.
The main objective of the thesis is to work on a marketing strategy intended for a newly established private charter company. The general principles, marketing concept and strategy layout applied to the company in question are elaborated on. The primary objective is to conduct the analysis of both external and internal environment terms, to conduct a competitor analysis and to deduce the market potential for the particular market area. The next objective is then to identify the client and their requirements, to select the target of the client demand as well as to compare the client demands with the company potential supply. Based on the market survey, the marketing goals are specified and executable strategies are presented. The marketing strategy includes a future profit prediction based on the defined goals and a proposal for verification activities for a parallel plan-keeping control. In general, the aim of the present thesis is to create a marketing strategy that would be integrated in the company management and its business activities.
Klíčová slova:
analýza; klient; komunikační mix; marketingová komunikace; marketingová koncepce; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový plán; marketingový průzkum; positioning; segmentace; služba; targeting; trh; tržní potenciál; analysis; client; communication mix; market; market potential; marketing communication; marketing concept; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; marketing survey; positioning; segmentation; service; targeting
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/63969