Název:
Marketingový plán pro vybranou společnost
Překlad názvu:
Marketing plan based on a chosen company
Autoři:
Ondrišová, Karolína ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kita, Peter (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro přírodní koupaliště Albatros v Ostrožské Nové Vsi. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy marketingového plánování a základy vnější a vnitřní analýzy podniku. V analytické části je popsán současný stav podniku a je provedena samotná vnitřní a vnější analýza. V praktické části je popsán a navržen samotný marketingový plán společnosti, který vychází z poznatků získaných pomocí předchozí analýzy.
The subject of this bachelor thesis is to create a marketing plan for natural pool Albatros in Ostrožská Nová Ves. In the theoretical part of the thesis are defined basic concepts of marketing planning and basics of extern and intern analysis of the enterprise. In the analytical part is described current state of the enterprise and it is further submitted to the intern and extern analysis. In the practical part of the thesis is described and designed the marketing plan itself, which is based on the knowledge obtained in the previous analysis.
Klíčová slova:
marketing; marketingové prostředí; marketingový plán; přírodní koupaliště; SWOT analýza; marketing; marketing environment; marketing plan; natural bathing; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82779