Název:
Marketingová strategie podniku
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Company
Autoři:
Odehnal, Jan ; Herynk, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Allrisk, s.r.o. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
The diploma thesis deals with analysis of makteting strategy of Allrisk, s.r.o. company. On the basis of this analysis and the appropriate theoretical knowledges, actions leading to the increased competitive strength of the company in the market are suggested.
Klíčová slova:
konkurence.; Marketingová strategie; služby; vnitřní a vnější prostředí; competition.; inner and outer environment strategy analysis; Marketing strategy; services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/813