Název: Implementace algoritmu Seamless Patches for GPU-Based Terrain Rendering
Překlad názvu: Seamless Patches for GPU-Based Terrain Rendering Algorithm Implementation
Autoři: Jozefov, David ; Polok, Lukáš (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 3D počítačová grafika; DirectX; LOD; Seamless patches; XNA; zobrazování terénu; 3D computer graphics; DirectX; LOD; Seamless patches; terrain rendering; XNA

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/187611

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-556670


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet