Název:
Návrh na zlepšení poskytovaných služeb
Překlad názvu:
Recommendation for Improvement of Provided Services
Autoři:
Heyduk, Petr ; Horáčková, Saša (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků, formou průzkumu za pomocí dotazníků. Na základě výsledků jsou vytvořeny návrhy na zlepšení poskytovaných služeb společnosti Piccolo Mondo s.r.o.. Návrhy povedou k zvýšení úrovně spokojenosti zákazníka.
This thesis analyzes customer satisfaction surveys, using questionnaires. Based on the results are made suggestions for improving the services offered by Piccolo Mondo Ltd. It will increase levels of customer satisfaction.
Klíčová slova:
analýza spokojenosti; dotazník; Marketing; průzkum; spokojenost zákazníka; SWOT analýza; zákazník; customer; customer satisfaction; Marketing; questionnaire; satisfaction analysis; survey; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1111