Název: Srovnání efektivnosti nízkonákladových forem reklamy
Překlad názvu: Comparison of the Effectiveness of Low Cost Advertising
Autoři: Mareš, Karel ; Nový, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; Google Adwords; Letáková reklama; Marketing; PPC; Reklama; Sociální sítě; Advertisement; Facebook; Google Adwords; Leaflet advertising; Marketing; PPC; Social networks

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25575

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-553462


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet