Název:
Návrh koncepce oslovení projektantů
Překlad názvu:
Designers addresing concept proposal
Autoři:
Halvová, Darja ; Bayer, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem koncepce na oslovení elektroprojektantů divizí Automatizace a pohony společnosti Siemens, s. r. o. Skutečný stav ve firmě byl prozkoumán SWOT analýzou. Pomocí dotazníkového šetření byly určeny hlavní kritéria, podle kterých se elektroprojektanti řídí při výběru výrobce. S důrazem na tyto kritéria byl jako cíl práce vytvořen soubor opatření vedoucích ke zlepšení postavení výrobků Siemens u elektroprojektantů. Realizací těchto opatření dojde k výraznému zlepšení vztahů s elektroprojektanty a tím i získání velkého množství nových zákazníků.
Master´s thesis deals with electro-designers addressing concept proposal by the Automation and drives division of Siemens company. Actual state in the company has been explored by SWOT analysis. By means of questionnaire investigation, main criteria according to which the electro-designers are abided by during the manufacturer selection, has been established. Forcefully to these criteria, the set of measures leading to the Siemens products position by the electro-designers improvement, has been proposed. By realization of the measures, outstanding relationships improvement will happen and thus also many new customers will be won.
Klíčová slova:
cena; distribuce; elektroprojektant; konkurence; kvalita; marketingový mix; produkt; propagace; Siemens; technická podpora; značka; zákazník; brand name; competition; customer; distribution; electro-designer; marketing mix; price; product; promotion; quality; Siemens; technical support
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25400