Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement
Autoři:
Andrýsková, Jana ; Michalčíková, Monika (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a komunikačních nástrojů úklidové společnosti BEDNÁŘ-UH, s.r.o. Pomocí dotazníku bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a předloženy návrhy na její zvýšení. Dále budou navrhnuty nové služby, které společnost může zařadit do své stálé nabídky.
This thesis is focused on the analysis of customer´s satisfaction and of comunication´s instruments of Josef Bednář – cleaning servis. Actual customer´s satisfaction will be find by the list of questions and the proposals for increase will be propose. Then the right comunication´s instruments for getting new customers will be propose.
Klíčová slova:
dotazník; Spokojenost zákazníků; Customer´s satisfaction; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25638