Název:
Marketingový výzkum
Překlad názvu:
Marketing research
Autoři:
Skopalová, Michaela ; Soušek, Miloslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této diplomové práce je analýza čínského trhu v sektoru otopných těles se záměrem zhodnotit možnost vstupu českého podniku na tento obtížný trh. Na začátku práce jsou shrnuta základní teoretická východiska, která tvoří podklad marketingové analýzy. V praktické části je nejprve zhodnoceno postavení podniku na českém trhu a též byla vyhotovena interní analýza podniku. Poté následuje zahraniční marketingová analýza, ve které jsou hodnoceny jednotlivé proměnné, které mohou ovlivnit případné úspěšné působení podniku na čínském trhu. V této sekci jsou též popsány základní podmínky pro podnikání na tomto trhu. Na základě poznatků z analýzy jsou formulovány výstupy, které tvoří doporuční podniku ohledně otázky zda se na čínském trhu etablovat či ne.
This thesis presents analyse of chinese market in segment of heating body with object evaluate possibility to enter on this difficult market from czech company. At beginning of thesis are drawing up basic theoretic data which constituting base of market research. In the first the practical part appreciates position of company on the czech market and also inside analyse was made out. Individual variables, which could influence successfully activity on chinese market are revaluation in the part of foreign´s marketing research . Basic articles for business on chinese market are set out in this partition. The pieces of knowledge which create recommendation for company from the question if the company have establist or not, formulated on the basic of finding marketing research.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; matice Barksdale a Harris; matice General Electric; primární informace; sekundární informace; SWOT analýza; terénní výzkum; výzkum od stolu; desk research; field research; marketing research; matrix Barksdale and Harris; matrix General Electric; primary information; secondary information; SWOT analyse
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25551