Název:
Návrh obchodní strategie firmy Plojhar vstupující na zahraniční trh
Překlad názvu:
Proposal of Business Strategy of the Company Plojhar Entering a Foreign Market
Autoři:
Trajerová, Lucie ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na malou českou rodinnou firmu Plojhar, jejímž oborem podnikání je papírnictví. Teoretickou část práce tvoří literární rešerše týkající se problematiky strategické analýzy a tvorby obchodní strategie vstupu na zahraniční trh. V praktické části je charakterizována firma Plojhar a následně je provedena situační analýza pomocí vybraných analytických nástrojů a metod pro vnitřní a vnější prostředí firmy. Poté je přistoupeno k návrhu vstupu firmy na zahraniční trh, přičemž je kladen důraz i na ošetření rizik s tímto návrhem spojených.
The diploma thesis is focused on a small Czech Family Company Ployhar, whose business is stationery. The theoretical part of the thesis forms a literary search on the issue Strategic analyzes and creation of a trade strategy of entry into the foreign market. In the practical part is characterized by Plajhar and then a situational analysis is performed using selected analytical tools and methods for the internal and external environment of the company. Thereafter, the company entry into the Foreign Market is accompanied, and the emphasis is also placed on the treatment of risks with this proposal.
Klíčová slova:
finanční analýza; Obchodní strategie; papírnictví; PESTLE analýza; zahraniční trh; Business strategy; financial analysis; foreign market; PESTLE analysis; stationery
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206081