Original title:
Návrh marketingových prostředků pro podporu trhu s biopotravinami
Translated title:
Tools of Marketing Support of the Organic Food Market
Authors:
Jindrová, Marta ; Doležel, Vojtěch (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Tato diplomová práce se zaměřuje na trh s bio potravinami v České Republice. Analizuje trh a použité marketingové nástroje. Práce obsahuje doporučení pro zlepšení působnosti marketingových prostředků pro podporu růstu trhu s bio potravinami v České Republice.
This master's thesis is focused on organic food products market in the Czech Republic. It analyses the market and used marketing tools. It contains recommendations of improving marketing tools performance to support the market growth of organic food products in the Czech Republic.
Keywords:
Bio; cena; farmář; marketingové nástroje; místo.; nabídka; podpora; poptávka; potraviny; produkt; propagace; spotřebitel; trh; vývoj; zemědělství; agriculture; consumer; demand; development; farmer; food products; market; marketing tools; Organic; place.; price; product; promotion; supply; support
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/6719