Název: Marketingový plán firmy Troma, spol. s r.o.
Překlad názvu: Marketing Plan of Troma, spol. s r.o.
Autoři: Petroš, Karel ; Pokorný,, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingové řízení; marketingový mix; marketingový plán; segmentace; zákazník; customer; marketing; marketing communication; marketing management; marketing mix; marketing plan; marketing strategy; segmentation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27058

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-548930


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet