Název: Marketingové řízení firmy
Překlad názvu: Marketing Management of a Company
Autoři: Bouchalíková, Aneta ; Mlčoch, Miroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; Marketingové plánování; marketingové prostředí; marketingový mix; propagace; SWOT analýza; competition; marketing enviroment; marketing mix; Marketing planning; propagation; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8294

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-548878


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet