Název:
Marketingový plan pro pivovar Starobrno
Překlad názvu:
Marketing Plan for the Brewery Starobrno
Autoři:
Lakkisová, Romana ; Habarta, Daniel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je návrhem marketingového plánu pro produkt Pivovaru Starobrno, který spadá pod společnost Heineken Česká republika, a.s. Marketingový plán je sestaven na základě doporučených postupů z teoretických východisek práce, kterým se věnuji v první části práce. Nezbytným krokem pro návrh adekvátního plánu je provedení potřebných analýz makro a mikro prostředí, marketingové komunikace společnosti. Na základě získaných informací z analytické části práce, je vypracován marketingový plán pivního speciálu Starobrno Medák pro rok 2014/2015.
This diploma thesis is the proposal of a marketing plan for the product of Starobrno Brewery, which falls under the brewery group Heineken Czech Republic, a.s. The marketing plan is compiled based on best practices from the theoretical background of the thesis elaborated in the first part. The necessary step for the design of an adequate plan is to implement required analyzes of macro and micro environment, marketing communications. Based on the information obtained from the analytical part of the thesis, is compiled marketing plan for special beer Starobrno Medák for the year 2014/2015.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketingový mix; Marketingový plán; rozpočet.; SLEPT analýza; strategie; SWOT analýza; trh; značka; brand; budget.; communications mix; market; marketing mix; Marketing plan; SLEPT analysis; strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33749