Název: Komunikační strategie
Překlad názvu: Communication Strategy
Autoři: Grandič, Tomáš ; Rožek, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: corporate identity; e-marketing; komunikační mix; logo; Marketingová komunikace; propagace.; reklama; advertisement; communication mix; corporate identity; e-marketing; logo; Marketing communication; propagation.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11397

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-547808


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet