Název:
Analýza spokojenosti zákazníků softwarové firmy
Překlad názvu:
Customer satisfaction analysis of a software company
Autoři:
Rohlena, Pavel ; Provázek, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem mé diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků středně velké softwarové firmy. Práce obsahuje teoretická východiska marketingového výzkumu a její praktická část spočívá v provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu. Na základě analýzy zjištěných informací sestavím návrhy vedoucí ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků s ekonomickými systémy, které firma nabízí.
The main goal of my master´s thesis is customer satisfaction analysis of a middle-sized software company. The master´s thesis contains teoretical data of marketing research and practical part of thesis rests in implementation and interpretation marketing research of customer satisfaction. On the basis of analysis gained information I propose suggestions leadership to increasing satisfaction current customer with economic systems, which this company offers.
Klíčová slova:
dotazník; marketingový výzkum; měření spokojenosti; proces marketingového výzkumu; spokojenost zákazníků; customer satisfaction; marketing research; measurement of satisfaction; process of marketing research; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6948