Název:
Komunikační mix podniku
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix
Autoři:
Stoklasová, Adriana ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práca sa zaoberá návrhom komunikačného mixu pre FLEA micropho-nes. Vysvetľuje dôležití pojmy a princípy, ktoré súvisia s aktuálnou problematikou marketingu. Potom je prevedená podrobná analýza súčasného stavu podniku a je vytvorený konkrétny návrh komunikačného mixu.
The thesis deals with the design of communication mix for FLEA micropho-nes. It explains important terms and principles related to current marketing issues. Then there is a detailed analysis of the current state of the company and a concrete pro-posal of the communication mix is created.
Klíčová slova:
Communication mix; design of communication mix; marketing communication; Method7S; Porter model of 5 driving forces; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178041