Název:
Hodnocení spokojenosti zákazníků
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Assessment
Autoři:
Horňáková, Martina ; Kučerovský, Radek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení spokojenosti zákazníků Pekárny Crocus, s. r. o. Pomocí dotazníku, který byl předložen respondentům, a jeho analýzy byla zjištěna současná spokojenost zákazníků. Práce obsahuje také návrhy a doporučení, které mohou vést ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
This bachelor´s thesis is focused on customer satisfaction assessment in the Pekárna Crocus, Ltd. Using a questionnaire, which was presented to respondents, and his analysis was the found current customer satisfaction. The thesis also contains proposals and recommendations that may lead to an increase in the existing level of customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník; spokojenost zákazníků; Zákazník; Customer; customer satisfaction; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41739