Název: Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Překlad názvu: Marketing Mix Proposal in Selected Company
Autoři: Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza obecného okolí; B2B trhy; balení; cena; lidé; Marketing; marketingový mix; model CANVAS; místo; návrh marketingového mixu; partnerství; Porterův model pěti konkurenčních sil; produkt; programování; propagace; přímý prodej; spolupráce; SWOT analýza; veletrhy; analysis of general surroundings; B2B markets; CANVAS model; cooperation; direct sales; fairs; Marketing; marketing mix; marketing mix design; packaging; partnership; people; place; Porter's model of five competitive forces; price; product; programming; promotion; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205099

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-542799


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet