Název:
Vplyv značky na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
Autoři:
Trubanová, Mária Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Trubanová, M. Vliv značky na chování spořebitelů na trhu s kosmetikou. Diplomová práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zaměřuje na vliv značky na chování spotřebitelů na trhu s kosmetikou. Hlavním cílem této práce je ověřit vliv značky na nákupní chování spotřebitelů na trhu s kosmetikou, zjistit jejich preference a identifikovat klíčové faktory ovlivňující jejich nákupní chování. K dosažení cíle diplomové práce bylo provedeno dotazníkové šetření (n=275) a shluková analýza, která sloužila k segmentaci slovenských spotřebitelů na trhu s kosmetikou. Následně jsou poskytnuty návrhy a doporučení pro subjekty působící na straně nabídky na Slovensku.Trubanová, M. The influence of the brand on the consumer behavior on the cos-metics market. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. The diploma thesis examines the influence of the brand on consumer behavior in the cosmetics market. The main objective of this diploma thesis is to verify the influence of the brand on the purchasing behavior of consumers in the cosmetics market, to find out their preferences and to identify the key factors influencing their purchasing behavior. To achieve the goal of the diploma thesis, a questionnaire survey (n=275) and a cluster analysis, which served to segment Slovak consumers on the cosmetics market. Then are provided proposals and recommendations for entities operating on the supply side in Slovakia.
Klíčová slova:
brand influence; chování spotřebitele; consumer behavior; cosmetics market; korean cosmetics; korejská kosmetika; kosmetický trh; vliv značky