Název: Vybraná etická úskalí budování novinářské značky v éře síťových digitálních médií
Překlad názvu: Selected contemporary ethical issues of journalists'self-branding in the era of digital media network
Autoři: Šponerová, Adéla ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Budování značky; etika; kvalitativní výzkum; média; novinářská značka; proměna novináře; proměna žurnalistiky; propagace; sociální sítě; éra síťových digitálních médií; Branding; digital media era; ethics; journalistic brand; media; promotion; qualitative research; social media; transformation of journalism; transformation of the journalist

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/188059

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-541530


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-03-03, naposledy upraven 2024-04-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet