Název: Vnímanie emocionálnych apelov v nekomerčnej reklame
Autoři: Poláčková, Darina
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: slo
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: emocionální apely; emotional appeals; focus group; nekomerční marketing; nekomerční reklama; non-commercial advertising; non-commercial marketing; skupinová diskuse; social advertising; social marketing; sociální marketing; sociální reklama

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=120086

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-539962


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-02-18, naposledy upraven 2024-02-18.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet