Název:
Možnosti rozvoja cestovného ruchu v meste Prievidza
Autoři:
Huba, Radovan Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem práce bude navrhnout nový destinační produkt a optimální způsob marketingové komunikace města Prievidza. Vedlejšími cíli práce jsou vytvoření profilu návštěvníka a zhodnocení aktuální situace cestovního ruchu města Prievidza. Dalším vedlejším cílem je na základě výsledků formulovat doporučení pro poskytovatele služeb v oblasti cestovního ruchu ve městě Prievidza. Výše uvedené cíle práce budou dosaženy prostřednictvím analýzy cestovního ruchu ve městě Prievidza na základě zpracovaných získaných statistických údajů a dotazníkového šetření mezi návštěvníky města Prievidza a města Bojnice. Součástí práce bude i literární rešerše, která přesně definuje terminologii a blíže seznámí s předpoklady rozvoje cestovního ruchu ve městě Prievidza.The main goal of the work will be to design a new destination product and the optimal method of marketing communication for the city of Prievidza. Secondary goals of the work are the creation of a visitor profile and the evaluation of the current situation of tourism in the city of Prievidza. Another secondary goal is to formulate recommendations for service providers in the field of tourism in the city of Prievidza based on the results. The above goals of the work will be achieved through the analysis of tourism in the city of Prievidza based on the obtained statistical data and a questionnaire survey among visitors to the city of Prievidza and the city of Bojnice. Basic statistics include total city attendance, visitor demographics, attendance at cultural events and establishments in the city, and the like. A questionnaire survey will be conducted with the aim of creating a profile of the visitor and determining the impact of the city's marketing communication on the visitor's final decision.
Klíčová slova:
Bojnice; cestovní ruch; development; Prievidza; profil návštěvníka; rozvoj; tourism; visitor profile