Název:
Návrh edičného kalendára pre spoločnosť Xella CZ
Autoři:
Milo, Andrej Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je vytvořit ediční kalendář pro společnost Xella CZ na druhé pololetí roku 2023. V literární rešerši se práce zabývá celkovou charakteristikou obsahového marketingu, jeho využití, příčinami jeho rozvoje a významem v marketingové komunikaci firem. Výzkum je založen na sekundárních a primárních datech. Výslednému edičnímu kalendáři předcházelo shodnocení současného stavu obsahového marketingu analyzované společnosti, a analýza její konkurence. Při analýze společnosti byla využita primární data, která byla získána prostřednictvím hloubkových rozhovorů se zástupci vedení firmy a sekundární data, získaná z interních zdrojů firmy. Definovaná doporučení jsou také podložena hloubkovými rozhovory s cílovou skupinou zákazníků, které proběhly v březnu 2023. Na základě kvalitativního výzkumu a jednotlivých analýz jsou v práci uvedena doporučení a návrhy, které jsou aplikovány do konečné podoby editačního kalendáře pro společnost Xella CZ.The aim of this bachelor thesis is to create an editorial calendar for Xella CZ for the second half of 2023. In the literary survey, the thesis deals with the overall characteristics of content marketing, its application, the reasons for its development, and its importance in the marketing communication of companies. Research is based both on secondary and primary data. The resulting editorial calendar was preceded by an evaluation of the current state of content marketing in the analyzed company and an analysis of its competition. Primary data obtained through in-depth interviews with company management representatives and sec-ondary data obtained from internal company sources were used in the analysis of the company. Defined recommendations are also supported by in-depth interviews with the target group of customers, which were conducted in March 2023. Based on qualitative research and individual analyses, recommendations and proposals are presented in the thesis, which are applied to the final version of the editorial calendar for Xella CZ.
Klíčová slova:
construction; content marketing; obsahový marketing; planning; plánování; promotion; propagace; research; social media; sociální sítě; stavebnictví; výzkum