Název: Fenomén vizuálního přesvědčování a jeho využití v kontextu marketingové komunikace
Autoři: Saparová, Inka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: advertising; eye-tracking; FCB model; hloubkový rozhovor; human attention; in depth interview; lidská pozornost; reklama; visual persuasion; vizuální přesvědčování

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=120263

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-539276


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-02-18, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet