Název: Zprostředkovatelská role zákaznické spokojenosti ve vztahu mezi kvalitou služeb a loajalitou zákazníků: Na příkladu ČSOB
Překlad názvu: Customer Satisfaction's Mediation Role in the Relationship Between Service Quality and Customer Loyalty: Evidence From ČSOB
Autoři: Zhong, Yu ; Vokoun, Marek (vedoucí práce) ; Chondrogiannis, Ilias (oponent) ; Paulus, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]


Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/187127

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-537562


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-12-17, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet