Název: Marketingová strategie Codex Labs na českém trhu
Překlad názvu: Marketing strategy of Codex Labs on the Czech market
Autoři: Pavlíček, Filip ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dermokosmetika; Marketing kosmetiky; marketingová strategie; přírodní kosmetika; sociální marketing; dermocosmetics; Marketing of cosmetics; marketing strategy; natural cosmetics; social marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/185270

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-534963


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-16, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet