Název: Vnímání genderové stereotypizace v reklamách na fotbal Generací Z
Překlad názvu: Gender stereotyping in football advertisements from the perspective of Generation Z
Autoři: Králíčková, Magda ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Klíčová slova: fotbal; gender; genderová stereotypizace; Generace Z; stereotypizace; gender; gender stereotyping; Generation Z; soccer; stereotyping

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/183842

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-534458


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-01, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet