Název: Vnímání sportovního produktu v podobě domácího fotbalového utkání AC Sparta Praha
Překlad názvu: Perception of the sport product in the form of AC Sparta Praha home football match
Autoři: Talácko, Václav ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Veselý, Kamil (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AC Sparta Praha; covid-19; domácí utkání; fanoušek; fotbalový klub; marketingová komunikace; permanentkář; restrikce; sportovní produkt; AC Sparta Prague; covid-19; fan; football club; marketing communication; restriction; season ticket holder; sports product

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182770

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-531947


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet