Original title: Analýza regionálních značek v Jihočeském kraji
Translated title: The analyse of the regional brands in the region of South Bohemia
Authors: MAREČKOVÁ, Ilona
Document type: Bachelor's theses
Year: 2010
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Brand Management; marketing; regional brand; marketing; regionální značka; řízení značky
Citation: MAREČKOVÁ, Ilona. Analýza regionálních značek v Jihočeském kraji. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/15099

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-53049


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share