Název: Analýza regionálních značek v Jihočeském kraji
Překlad názvu: The analyse of the regional brands in the region of South Bohemia
Autoři: MAREČKOVÁ, Ilona
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; regionální značka; řízení značky; Brand Management; marketing; regional brand
Citace: MAREČKOVÁ, Ilona. Analýza regionálních značek v Jihočeském kraji. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15099

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-53049


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet