Název: Návrh úprav marketingového mixu konkrétní společnosti
Překlad názvu: Proposal for Changes of Marketing Mix of Concret Company
Autoři: Floriánová, Aneta ; Kaláb, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P- product; marketing; marketingový mix; marketingový průzkum; place; price; promotion; SWOT analýza; 4P- product; marketing; marketing mix; marketing research; place; price; promotion; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211975

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-530235


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet