Název:
Návrh úprav marketingového mixu konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Proposal for Changes of Marketing Mix of Concret Company
Autoři:
Floriánová, Aneta ; Kaláb, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu společnosti NAD s.r.o. Jedná se o společnost zabývající se především pokládkou doškových střech, zejména rákosových. Práce je rozdělena do tří částí. V první části se zaměřím teoreticky na problematiku marketingu. Ve druhé části zanalyzuji vybranou společnost a v poslední části, na základě výsledků vybraných analýz navrhnu vhodné marketingové řešení pro společnost NAD s.r.o.
The diploma thesis focuses mainly on the analysis of the marketing mix of the company NAD s.r.o.. The company specializes in roofing, specificaly in the laying of thatched roofs, especially reed roofs. This thesis is divided into three parts. The first part will be focused on the issue of marketing. In the second part I will analyze the company. In the last part I will propose a suitable marketing solution for the company NAD s.r.o. based on the results of selected analyzes.
Klíčová slova:
4P- product; marketing; marketingový mix; marketingový průzkum; place; price; promotion; SWOT analýza; 4P- product; marketing; marketing mix; marketing research; place; price; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211975