Název:
Komunikace a firemní kultura ve stavebnictví
Překlad názvu:
Communication and corporate culture in construction engineering
Autoři:
Macinková, Martina ; Molnár, Josef (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komunikaci a firemní kulturu ve stavebnictví, s důrazem na jejich význam a zlepšování. Práce si klade za cíl podchytit důležitost tohoto tématu v kontextu stavebnictví. V teoretické části práce je detailně zkoumána problematika komunikace a kultury ve stavebnictví, aby byl získán její komplexní přehled. V praktické části jsou prezentovány výsledky provedených výzkumů, které kombinují kvantitativní a kvalitativní přístup. Data byla získána prostřednictvím dotazníkových šetření a řízených rozhovorů se zaměstnanci vybraných stavebních firem. V závěru práce jsou shrnuty dílčí závěry a formulována doporučení pro zlepšení komunikace a firemní kultury ve stavebních firmách. Součástí této práce byl návrh účinnější metodologie dotazníkového šetření a tipy pro zatraktivnění tohoto oboru mladým lidem.
This bachelor thesis is focused on communication and corporate culture in the construction engineering, with an emphasis on importance and improvement. The thesis aims to capture the importance of this topic in the context of the construction engineering. In the theoretical part of the thesis, the issue of communication and culture in the construction industry is examined in detail to provide a comprehensive overview. The practical part presents the results of the research conducted, combining quantitative and qualitative approaches. The data was obtained through questionnaire surveys and guided interviews with employees of selected construction companies. The paper concludes with a summary of partial conclusions and formulates recommendations for improving communication and corporate culture in construction companies. This work included a proposal for a more effective survey methodology and tips for making the industry more attractive to young people.
Klíčová slova:
dynamika; efektivita; firemní kultura; Komunikace; manažer; motivace; pracovní prostředí; produktivita; rozvoj; stavební podnik; týmová spolupráce; Communication; construction company; corporate culture; development; dynamics; efficiency; manager; motivation; productivity; teamwork; work environment
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211452