Název:
Reverzní logistika ve vybraném podniku
Překlad názvu:
The Reverse Logistics in the Selected Company
Autoři:
Hamanová, Veronika ; Pečko, Marek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Závěrečná bakalářská práce se zabývá reverzní logistikou ve vybrané pobočce franšízové společnosti, která je lídrem trhu daného segmentu. V práci zkoumám vybraná oddělení z pohledu různých logistických procesů. Na základě výzkumu a analýz jsem následně navrhla vhodná opatření k zefektivnění reverzní logistiky a minimalizace vzniklých odpadů. Zaměřila jsem se na popsání pobočky společnosti, na kterou navazuje analýza aktuálního stavu logistických procesů ve vybraných odděleních. V analýzách vycházím ze získaných dat z daných pracovišť a práce na daných pracovištích během mé odborné praxe. Dále jsem navrhla a zorganizovala výzkum pomocí metod „mystery shopping“ a vlastního pozorování. Na základě provedených analýz a vlastního výzkumu jsem navrhla soubor opatření, která povedou ke zlepšení efektivity reverzní logistiky, minimalizaci negativních dopadů činnosti společnosti na životní prostředí a zvýšení spokojenosti zákazníků.
The bachelor's thesis deals with reverse logistics in a selected branch of a franchise company which is the market leader in the given segment. I examined various logistics processes taking place in several selected departments. Based on research and analysis I subsequently proposed appropriate measures to streamline reverse logistics and minimize waste generated. I focused on describing of the company's branch, which is followed by an analysis of the current state of logistics processes in selected departments. I used the data obtained within my study stay. Furthermore, I designed and organized research using the methods of "mystery shopping", personal interviews and my own observation. Based on the analysis I carried out and my own research I proposed a set of measures that will lead to improve the efficiency of reverse logistics to minimize the negative impacts of the company's activities on the environment and increase customer satisfaction.
Klíčová slova:
Logistika; mystery shopping; reverzní logistika; tok informací; information flow; Logistics; mystery shopping; reverse logistics
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211384