Název: Analýza komunikačního mixu společnosti L'ORÉAL
Překlad názvu: Analysis of the communication mix of L'ORÉAL
Autoři: Příhodová, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; komunikační účinky reklamy; marketingový mix; positioning; reklama; vnímání spotřebitele; značka; Advertising; Brand; Communication effects of ads; Communication mix; Consumer perception; Marketing mix; Positioning

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/9269

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5259


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet