Název: Advertising on social networks
Autoři: YUAN, Fei
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: eng
Abstrakt: Exploring companies with active social media accounts increases the number of marketing opportunities. And explore what new, complex and uncontrollable factors social media has introduced to consumer behaviour
Klíčová slova: active social mediamarketconsumerbehaviour
Citace: YUAN, Fei. Advertising on social networks. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/67624

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-525403


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-06-04, naposledy upraven 2023-06-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet