Název:
Marketingové komunikačné nástroje v podniku Shape It Up s.r.o. Nitra
Autoři:
Gažiová, Michaela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Gažiová, M. Marketingové komunikační nástroje v podniku Shape It Up s.r.o Nitra. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2020. Cílem bakalářské práce je vylepšení marketingové komunikace za pomoci jejích nástrojů a zefektivnění využití těchto nástrojů v podniku Shape It Up Nitra. Teoretická část popisuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace a také charakteristiku marketingu služeb. Prostřednictvím vybrané metodiky v bakalářské práci je v praktické části ANALY-zované vnější a oborové prostředí, s cílem definovat postavení podniku a vlivy na jeho fungování. V této části jsou také zkoumány i silné a slabé stránky, jakož i příležitosti a hrozby podniku. Návrhová část obsahuje alternativy pro zefektivnění využití nástrojů marke-tingové komunikace, sloužících pro vylepšení propagace podnikuGažiová, M. Marketing communication tools in the company Shape It Up s.r.o Nitra. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2020. The aim of the bachelor thesis is to improve marketing communication and streamline the use of these tools in the company Shape It Up Nitra. The theoretical section describes the various tools of marketing communication as well as the characteristics of marketing services. In the practical section, by using selected research methodology of the bachelor thesis, external and sectoral environments are analysed in order to determine company´s positioning and impacts on its operations. In this section, company´s strengths, weaknesses, opportunities and threats are analysed as well. The design section contains alternatives for streamlining the use of marketing communication tools to improve the promotion of the company.
Klíčová slova:
advertising; communications mix; komunikační mix; marketing; marketing communication; marketing of services; marketing služeb; marketingová komunikace; reklama; segmentace; segmentation