Název: Implementácia metodiky (rámcov) ITIL pre Helpdesk MENDELU
Autoři: Jantulíková, Michelle
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: slo
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: BPMN; incident management; ITIL; ITIL v3; ITSM; problem management; procesní analýza; procesní modelování; process analysis; process modeling; request fulfillment management; service; service managament; služba; správa incidentu; správa plnění požadavků; správa problému; správa služeb

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=107495

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-522801


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-04-25, naposledy upraven 2023-04-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet