Název:
Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji
Překlad názvu:
Consumers' attitudes to the Innovation in Retail Sale
Autoři:
HONYSZOVÁ, Pavla Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce "Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji" bylo zhodnotit vnímání a postoje tuzemských zákazníků k inovacím v maloobchodě a navrhnout určitá zlepšení pro prodejce. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První část tvoří teoretický základ tématu. Informace pro tuto literární rešerši jsou získány z odborné literatury, webových stránek a odborných článků. Druhá část práce se zabývá analýzou informací získaných z dotazníkového šetření. Tato data jsou také využita pro vyhodnocení hypotéz. Na základě získaných informací z dotazníkového šetření a z prostudované literatury byla navržena doporučení pro maloobchodníky. The aim of the diploma thesis "Consumers' attitudes to the Innovation in Retail Sale" was to assess the perceptions and the attitudes of domestic customers to the innovation in retail and suggest some improvement for a retailer. The thesis is divided into the two parts - theoretical and practical. The first part is a theoretical base of the topic. Information for this literature research were acquired from literature, web resources, and professional articles. The second part of the thesis deals with the analysis of information gained from the questionnaire survey. These data helped in the evaluation of the hypothesis too. Based on the information obtained, suggestions for improvement were written for retailers.
Klíčová slova:
bezkontaktní placení; elektronické cenovky; inovace; maloobchod; samoobslužné pokladny; samoobslužné skenování zboží; vývojové trendy v maloobchodě; contactless payment; development trends in retail; electronic shelf price tag; innovation; retail; self-scanning; self-service checkout Citace: HONYSZOVÁ, Pavla. Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/63943