Název:
Analýza marketingové strategie hotelu
Překlad názvu:
THE ANALYSIS OF MARKETING STRATEGY OF A HOTEL
Autoři:
KUČERA, Lukáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podnikání v oblasti hotelnictví. Jedním z dílčích cílů této práce byla důkladná analýza historického vývoje podniku až do současnosti. K této analýze byly použity metody z oblasti marketingu a managementu (jako například SWOT analýza, STEP analýza či dotazník). Dalším dílčím cílem bylo zhodnocení různých marketingových strategií, které by potenciálně mohly být na sledovaný hotel aplikovány. Hlavním cíle této práce byl návrh takové marketingové strategie, která bude do budoucna pro hotel nejefektivnější. The thesis is related to the sector of services in the hotel industry. One of partial aims of this pthesis was a thorough analysis of the historical advancement till the present days. The marketing and management methods of SWOT analysis, STEP analysis and a questionnaire have been used to elaborate the work. In addition, various marketing strategies which could be put to use for the hotel in question have been evaluated. However, the main target of the work was a draft of such a marketing strategy that will appear the most advanced in the future.
Klíčová slova:
analýza; marketingová strategie.; metody z oblasti managementu a marketingu; analysis; management and marketing methods; marketing strategy. Citace: KUČERA, Lukáš. Analýza marketingové strategie hotelu. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8439