Original title: Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur
Translated title: Consumer loyalty - competitive advantage of travel agencies
Authors: Malá, Barbora ; Petrů, Zdenka (advisor) ; Houška, Petr (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: consumer loyalty; loyalty programmes; tourism; travel agencies; cestovní agentura; cestovní kancelář; cestovní ruch; věrnost zákazníka; věrnostní program

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/9109

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5099


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share