Název: Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur
Překlad názvu: Consumer loyalty - competitive advantage of travel agencies
Autoři: Malá, Barbora ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní agentura; cestovní kancelář; cestovní ruch; věrnost zákazníka; věrnostní program; consumer loyalty; loyalty programmes; tourism; travel agencies

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/9109

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-5099


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet