Název: Digitální móda a její propagace očima českých značek
Překlad názvu: Digital fashion and its marketing through the eyes of Czech brands
Autoři: Laufer, David ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Digitální móda; fast fashion; gamifikace; modeling; módní marketing; NFT; virtuální influenceři; virtuální produkty; Digital fashion; fashion marketing; fast fashion; gamification; modeling; NFT; virtual influencers; virtual products

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/176705

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-509278


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-10-09, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet