Název: Možnosti zlepšení služby vybrané společnosti
Překlad názvu: Possibilities of improving the service of a selected company
Autoři: Stejskal, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Jakub (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: GAP model; Služby; spokojenost zákazníka; sportovní marketing; customer satisfaction; GAP model; Services; sports marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174331

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507362


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet