Název:
Podnikatelský plán - založení nového podniku a návrh komunikační strategie
Překlad názvu:
Business plan - establishment of a new company and suggestion of communication strategy
Autoři:
Bilaniuková, Petra ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským plánem a komunikační strategií, které jsou sestaveny pro nově vznikající podnik s textilními doplňky pro domácí zvířata. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základy podnikatelského plánu a marketingové komunikace, které jsou následně využity v další části práce. V praktické části je představen podnik Emma & Maya, jeho produkty a je provedena situační analýza. Externí prostředí podniku je posouzeno pomocí PESTE analýzy a Porterovy analýzy pěti sil. V interní analýze je využito hodnototvorného řetězce. Výstupy z jednotlivých analýz jsou následně promítnuty do finální SWOT analýzy. V práci je představen finanční plán podniku a je sestaven business model canvas. Návrh komunikační strategie pro zvolený podnik je sestaven s ohledem na výstupy předchozích kapitol v práci.This bachelor thesis focuses on a business plan and communication strategy, which are prepared for a newly established company Emma & Maya, which is selling textile accessories for pets. Work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the basics of the business plan and marketing communication, which are then used in the next part of the work. The practical part presents the company Emma & Maya, its products and a situational analysis is performed. The company's external environment is assessed using PESTE analysis and Porter's Five Forces analysis. The value chain is used in the internal analysis. The outputs of the individual analyses are then projected into the final SWOT analysis. The financial plan of the company is presented in the work and a business model canvas is then created. The communication strategy for the selected company is proposed based on the outputs of the previous chapters in the work.
Klíčová slova:
finanční plán; komunikační strategie; marketingová komunikace; Podnikatelský plán; situační analýza; SWOT analýza; Business plan; communication strategy; financial plan; marketing communication; situational analysis; SWOT analysis