Název:
Marketingový mix plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou
Překlad názvu:
Marketing mix of a swimming pool in Kralupy nad Vltavou
Autoři:
Novák, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název Marketingový mix plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou Cíle Cílem této bakalářské práce bylo pomocí získaných pokladů z dotazníkového šetření navrhnout úpravy a lepší řešení pro zkvalitnění poskytovaných služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků v plaveckém bazénu v Kralupech nad Vltavou. Metody K získání potřebných informací byl využit kvantitativní průzkum, konkrétně písemné dotazování prostřednictvím SERVQUAL dotazníku, který byl distribuován na pokladně plaveckého bazénu. Tento dotazník porovnává a zkoumá očekávanou kvalitu služeb v daném podniku, jakou si zákazník představuje a skutečně vnímanou kvalitu poskytovaných služeb. Výsledky Průzkum spokojenosti zákazníků se službami v plaveckém bazénu v Kralupech nad Vltavou jasně ukázal, že jsou klienti s většinou poskytovaných služeb nespokojeni. Pokud chce tedy plavecký bazén dosáhnout naprosté spokojenosti zákazníků, je potřeba všechny zkoumané oblasti vylepšit. K vylepšení a zvýšení úrovně poskytovaných služeb by mohla sloužit doporučení, která jsou uvedena na konci této bakalářské práce. Klíčová slova dotazníkové šetření, metoda SERVQUAL, služby, kvalita, zákazníkTitle Marketing mix of the swimming pool in Kralupy nad Vltavou Targets The aim of this bachelor's thesis was to use the treasures obtained from the questionnaire survey to propose modifications and better solutions to improve the quality of services provided and increase customer satisfaction in the swimming pool in Kralupy nad Vltavou. Methods To obtain the necessary information, a quantitative survey was used, specifically a written survey through the SERVQUAL questionnaire, which was distributed at the swimming pool box office. This questionnaire compares and examines the expected quality of services in the company, which the customer imagines and the actual perceived quality of services provided. Results The customer satisfaction survey with the services in the swimming pool in Kralupy nad Vltavou clearly showed that clients are dissatisfied with most of the services provided. Therefore, if the swimming pool wants to achieve complete customer satisfaction, all researched areas need to be improved. The recommendations given at the end of this bachelor thesis could be used to improve and increase the level of services provided. Keywords questionnaire survey, SERVQUAL method, services, quality, customer
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; kvalita; metoda SERVQUAL; služby; zákazník; customer; quality; questionnaire survey; services; SERVQUAL method