Název:
Proměny ve vnímání času v době pandemie nemoci Covid-19
Překlad názvu:
Changes in Time Perception during Covid-19 Pandemic
Autoři:
Babíček, Matouš ; Grygar, Jakub (vedoucí práce) ; Bartheldi, Layla (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo identifikovat a následně blíže popsat proměny ve vnímání času u studentů vysokých škol v době pandemie nemoci Covid-19. Jde především o identifikaci těchto změn ve vnímání času a jejich následná argumentace, na základě předem stanovené literatury. Cílovou skupinou jsou již zmínění studenti, kde předem nebyla určena specifika pro jejich výběr. Bakalářská práce je zaměřena například na popis průběhu pandemie, organizace času, identifikování proměn ve vnímání času, dopad těchto změn a tvorbu rutiny. Práce je založena na kvalitativním výzkumu, který pomocí polo-strukturovaných rozhovorů se studenty vysokých škol zkoumá výše uvedené téma v kontextu pandemie nemoci Covid-19. Klíčová slova: vnímání času, proměny ve vnímání času, Covid-19, tvorba rutiny, pohyb v prostoru, ztráta rutiny, organizace času, perspektiva studentůThe aim of this bachelor's thesis is to identify and then describe changes in time perception in students, during Covid-19 pandemic. The aim is to describe these changes and make assumptions based on chosen literature. The target group will be University students, without only limited specifications. Bachelor theses focuses, e.g. on the positive and negative impact of the Covid-19 pandemic, perception of time during pandemic, changes in the perception of time, routine and time schedule. Investigation will be carried out through a qualitative method of semi-structured interviews with mentioned students, in the context of Covid-19 pandemic. Key words: Time perception, changes in time perception, Covid-19, rutine behaviour, absence of free movement, student's perspective
Klíčová slova:
Covid-19; organizace času; perspektiva studentů; pohyb v prostoru; proměny ve vnímání času; tvorba rutiny; vnímání času; ztráta rutiny; absence of free movement; changes in time perception; Covid-19; rutine behaviour; student's perspective; Time perception