Název:
Návrh na změny marketingového mixu vybrané společnosti
Překlad názvu:
Proposal for Changes in the Marketing Mix of the Selected Company
Autoři:
Dvořáček, Daniel ; Nevěděl,, Lukáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix podniku Erste Grantika Advisory, a.s. Práce se skládá ze tří hlavních částí, a to z teoretické, analytické a návrhové. První z nich je věnována teoretickým poznatkům o daném tématu. Následuje část, jež je zaměřena na analýzy marketingového prostředí, marketingového mixu, komunikačního mixu a také internetového marketingu dané společnosti. V poslední části jsou představeny návrhy na základě analytické části tak, aby dosáhli cíle této bakalářské práce. Navrženy jsou změny marketingového mixu společnosti Erste Grantika Advisory, a.s.
The bachelor thesis is focused on marketing mix of company Erste Grantika Advisory, a.s. The thesis consists of three main parts, theoretical, analytical and proposal. The first part is focused on theoretical findings of the thesis topic. Next part is devoted to analysis of marketing environment, marketing mix, communication mix as well as internet marketing of targeted company. Last part is presenting the proposals of changes based on the analytical part. All proposals are focused on the aims of the theses, which are changes in marketing mix of the company Erste Grantika Advisory, a.s.
Klíčová slova:
internetový marketing; komunikační mix; Marketing; marketingové procesy; marketingový mix; propagace; communication mix; internet marketing; Marketing; marketing mix; marketing processes.; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206480