Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction of Selected Company and its Services
Autoři:
Janková, Denisa ; Třasoňová, Dominika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny problémy, vytyčeny cíle práce a nastíněna metodika řešení. Teoretická východiska vymezují hlavní pojmy, kterými jsou marketing, marketingový výzkum, marketing služeb a zákazník. V závěru je obsaženo zhodnocení. V praktické části je představena vybraná společnost a je proveden marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem diplomové práce je návrh a vyhodnocení dotazníkového šetření zjišťujícího spokojenost a postoje a preference zákazníků s cílem zlepšit současnou situaci společnosti.
The diploma thesis deals with marketing research of customer satisfaction with the services provided by a selected company. The theoretical part defines the problems, sets out the objectives of the diploma thesis and outlines the methodology of the solution. Theoretical background defines the main concepts, which are marketing, marketing research, service marketing and customer. An evaluation is included in the conclusion. The practical part introduces the selected company and the marketing research of customer satisfaction is realized. The aim of the diploma thesis is the design and evaluation of a questionnaire survey to determine the satisfaction and attitudes and preferences of customers in order to improve the current situation of the company.
Klíčová slova:
dotazník; marketing; marketing služeb; marketingový výzkum; zákazník; customer; marketing; marketing research; questionnaire; service marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205113