Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti
Překlad názvu: Marketing Research of Customer Satisfaction of Selected Company and its Services
Autoři: Janková, Denisa ; Třasoňová, Dominika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; marketing; marketing služeb; marketingový výzkum; zákazník; customer; marketing; marketing research; questionnaire; service marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205113

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-502377


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-12, naposledy upraven 2022-10-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet